Går inte att jämföra med F †1200 på samma dag! (Fordon: lok)

av Arne, Monday, August 18, 2014, 22:45 (3510 dagar sedan) @ Elling S. Rudaasen

-klippt-

Intressanta ånglok förvisso men utseendemässigt inte på långt när i samma klass som skönheten [color=#009][b]F-1200[/b][/color]. :-)


Hej Arne!

Det är lite vilseledande att använda blå färg till vanlig text. När du skriver med blått förväntar man sig att det är en klickbar länk till något intressant, eftersom forumet (liksom mycket annat på Internet) använder blå färg till länkar. Så det är alldeles onödigt att färgmarkera ord i texten, det räcker att använda fet stil eller kursiv stil :-)

Håller f ö helt med om att F 1200 är mycket snyggare än någonsin något av loken på bilderna!

Du har förstås en bra poäng där (som jag faktiskt inte tidigare tänkt på ;-) ) så jag ska fundera på saken nu. Kanske gör jag som du föreslår - eller kanske jag bara ändrar färg till klarrött? Vi får se!

[size=small]PS. Men klickbara länkar - oavsett vilken färg de än har - brukar få en understrykning under länknamnet om man rör muspekaren över länken. Så därför har jag aldrig haft några problem med att missta länkar från icke-länkar[/size]!


Hela tråden: