Efterlysning medlemmen "Oldsmobile" ??? (Järnväg allmänt)

av Mattias Jansson, Tuesday, July 18, 2017, 16:38 (2472 dagar sedan) @ Merlin

Ja, då skriks det direkt att man kapar tråden och så blir man närmast idiotförklarad för det. Det är likadant på PV.


Jag har lagt märke till att kanske inte här men på PV att även lokförare som vet mycket har blivit avstängda pga dom inte hållit med vissa där.

Nu har jag bara varit moderator i Postvagnen i fem månader ungefär, men jag kan upplysa om att det i dagsläget är ett drygt tiotal personer av mer än 6000 registrerade och runt 4000 aktiva användare som är blockerade på obestämd tid. (Därtill kan folk bli avstängda på olika kortare tidsrymder, men även det är ganska sällsynt.) Av dessa känner jag hyfsat väl till fem eller sex och att döma av det de skrev så länge de höll sig till reglerna så är ingen av dem lokförare till yrket .

Det har hänt att folk tröttnat och slutat att skriva i PV av en räcka olika skäl, och jag kan naturligtvis inte redogöra för exakt hur modereringen gått till under de snart tjugo år man varit igång innan jag själv började ha del i driften av forumet, men att det idag 2017 skulle finnas lokförare, eller för den delen andra som "blivit avstängda pga dom inte hållit med vissa där", det kan jag försäkra är absolut inte fallet.

Låst
1517 visningar

Hela tråden: