Yo1p ved 27 ms. (Fordon: motorvagnar / dressiner)
Mange tak for alle svarene.
Har lidt flere spørgsmål:
Hvor længe gik der YBo4p mellem Kalmar og Berga?
Blev der ikke anvendt YBo4p til Oskarshamm før 60-12-01? Eller var det først der, at alle tog også lokaltogene Oskarshamm-Ruda blev med YBo4p?
27 ms havde i 1956 jf stig Lundins side 7 stk. YBo4p 593-599 får i 58 og 59 yderligere 672 og 673. Hvis de alle hørte til Växjö, tænker jeg at de må have været rigeligt til 2 tog par til Oskarshamm og til 2 tog par til Hultsfred 352/353 gik vel med Xo2p/3p/4p 19,460 og 461 til foråret 1959. Så det kun har været nødvendigt at anvende et par Yo1p til lokaltogene Oskarshamm-Ruda?
Hvordan var togene Växjö-Oskarshamm oprangeret gennem årene? 302/305 havde vel UDFo10p 1624 med i mange år, men hvad med 301/304 og lokaltogene Oskarshamm-Ruda?
Kom UBFo3yp 1905 ikke til 27 ms samtidigt med UBFo3yp 1811 og UBFo5p 1683?
M.v.h.
Steen