Lästa/Olästa meddelanden (Forumet)

av Arne, Saturday, November 24, 2018, 23:09 (1951 dagar sedan) @ Lennart Fransson

Hittar dessvärre inte tråden om detta med färg på olästa kontra lästa meddelanden.
Men vad är orsaken till att man numera nästan inte kan se skillnad på vad jag läst eller inte på Forumet?

Var det inte nästintill perfekt som det var förut Rött och blått, eller är jag en stockkonservativ bakåtsträvare som skall slås ned?


Här är tråden

Själv kör jag just nu Google Chrome, och det är inga problem alls. Rött och blått som vanligt.

Och jag kör Chrome på min laptopdator med Windows 10 (64 bitars) med senaste uppgradering. Men jag har likafullt enbart mörkblått för olästa inlägg och svart för lästa. Hur förklarar du då detta? Jag får inte heller andra färger med Chrome på min smarta nalle med Android OS! Så visst är det här ett både akut och existerande läsproblem! ;-)

PS. Jag förstår inte heller att forumets webbmäster inte kan välja färgerna i programvaran? Det torde då i detta fall vara första gången som man inte kan göra dessa basala färgändringar i mjukvaran. Kan detta verkligen vara sant?!


Hela tråden: