Är det något fel med detta forum. (Järnväg allmänt)

av Jan-Anders Wihrén, Thursday, October 17, 2019, 22:58 (1625 dagar sedan) @ Nils-Eric Sääf

Det har nu gått nästan 24 timmar sedan föregående inlägg skrevs, Det kan väl inte vara så vanligt ?

Detta forum är inte längre lika intressant som tidigare eftersom det är hopplöst svårt att lägga in bilder. På facebook kan jag bifoga en bild på ett par sekunder men här ska man först hitta något ställe där man ska lägga in sin bild mot betalning för att sedan efter många besvärliga knapptryckningar lyckas få in bilden i sin text. Därför har jag slutat att lägga in bilder men det händer ibland att jag har någon kommentar/text att skriva i något inlägg (dock utan bild). Kanske är det fler än jag som tycker att Järnvägshistoriskt forum med sin nuvarande tekniska utformning inte är tillräckligt lockande?

En annan aspekt är att alltför många avlägsnar sig från det ursprunliga ämnet och trådarna därför lätt "ballar ur" och plötsligt handlar om något helt annat än det som från början var avsett. Rätt irriterande! Gör i stället ett nytt inlägg och hänvisa till det tidigare inläggets rubrik om den finns någon mindre anknytning.

Låst
1145 visningar

Hela tråden: