WFJ-"Tågvänner tar hjälp utifrån" (Järnvägs- och Museiföreningar)

av Torbjörn Gustafsson, Sunday, February 24, 2008, 22:28 (5900 dagar sedan) @ Olle Vinberg

Mjaa....jag undrar hur du tolkar "positiv konstruktiv kritik"? Du skriver att du inte är negativ, men jag tycker nog att ditt senaste inlägg är överlag negativt och jag får känslan av att du brinner för att avveckla WFJ som "är för evigt dömt".

Men om du nu får ytterligare än chans att hjälpa WFJ genom ett positivt konstruktivt förslag för än framtid bland Sveriges museibanor där avveckling inte är ett alternativ - vad föreslår du då?

För att svara på din fråga vilka "vi" är och stilla din upphetsade nyfikenhet (jag tror nog att ingen annan bryr sig) så kan man i tidigare trådar om WFJ´s öden utläsa att jag är kompis med Anders Östlund som också försöker hitta konstruktiva positiva vägar att komma fram till en lösning för WFJ. Två = vi (pluralis). Men jag tror ändå att majoriteten som läser alla dessa inlägg vill väl med framtiden för WFJ - för ingen vill väl önska sotdöden ur våra svenska museibanor? Så kom igen nu Olle - presentera ett konstruktivt förslag som inte handlar om avveckling!

Vänligen,

Torbjörn Gustafsson


Hela tråden: