Nu får det vara nog! (Trafikchefen)

av Morshyttan, Thursday, February 02, 2012, 12:10 (4460 dagar sedan) @ Nicke nyfiken

Det här är inte bra, min grundsyn är att det är forumvärdarna som bedömer och tar avgörandet, man ska inte behöva få sina bedömda av andra.

Visst tar jag gärna emot ett telefonsamtal vilket har hänt där ämnen som varit uppe diskuteras men det valet är upp till var och en.

Det vi riskerar här med en avgång vilket jag till sist inte hoppas sker, är alla beskrivningar av det persongalleri Gustaf stött på i sitt liv samt dagliga trivialiteter på RB m.fl.:-)

det är den värld som är så viktig att beskriva och sätta namn på för om en tid är allt detta borta.
Vagnar och lok hamnar på museum eller i Morshyttan och några foton ur livet blir bevarade, men om ett halvsekel är dessa tysta liksom alla vykort vi funderar över idag.

Jag tror inte att vår vän i Norrköping missar ett namn eller en händelse för att dela med sig om en egen upplevelse, något som kan vara bra mycket mer värt än en död bild.

Låt och därför begrunda och tänka till vad som skett för det är inte bra att vissa tystas ner eller småjagas för bagatell-fel.:-P

Stötta gärna det här, det finns inte rätt eller fel hos oss utan det bestämmer forumvärdarna och inte vi oavsett vem.

Så berätta gärna mer, det ligger mycket i Baloo,s, Christers och Jörans åsikter så blir det fulländat! :-) ;-) :-D :-D

Eljest får väl vi fåtalet på "Gubbar & Gummor" läsa om hans upplevelser men det vore synd, eller glädja de som läser Rx! :-) :-)

Låst
2596 visningar

Hela tråden: