Nyregistrera i Jv-hist forum, hur? (Järnväg allmänt)

av Mattias Jansson, Wednesday, November 19, 2014, 14:12 (3444 dagar sedan)

Jag fick just ett mail från en engelsman som har ett gäng foton som han vill ha hjälp med, och jag föreslog att han skulle registrera sig här och i Postvagnen.

Men det var så länge sedan jag själv gjorde detsamma, och eftersom instruktionerna är på svenska så undrar jag om någon har koll på om det är något mer än en giltig e-postadress man behöver?

Nyregistrera i Jv-hist forum, hur?

av Jonny Saljefeldt, Wednesday, November 19, 2014, 14:38 (3444 dagar sedan) @ Mattias Jansson

Jag fick just ett mail från en engelsman som har ett gäng foton som han vill ha hjälp med, och jag föreslog att han skulle registrera sig här och i Postvagnen.

Men det var så länge sedan jag själv gjorde detsamma, och eftersom instruktionerna är på svenska så undrar jag om någon har koll på om det är något mer än en giltig e-postadress man behöver?

Hämtat från mylittleforum.net:

"specify the user name desired, a password and a valid e-mail address. An activation key will be sent to this e-mail address. The account has to be activated within one day."

Nyregistrera i Jv-hist forum, hur?

av ak44, Wednesday, November 19, 2014, 14:38 (3444 dagar sedan) @ Mattias Jansson

Detta är en Googleöversättning, så jag ursäktar eventuella gramatiska fel, men direkt av texten på forumet.

[URL=http://forumbilder.se/DEL5A/registrering][IMG]http://forumbilder.se/DEL5A/registrering.JPG[/IMG][/URL]

Ett tillägg: Texten Skicka fastnade inte i kopieringen, men det torde fungera om det står SEND i den lilla rutan under det här.

Nyregistrera i Jv-hist forum, hur?

av ak44, Wednesday, November 19, 2014, 14:41 (3444 dagar sedan) @ ak44

Samtidigt på målsnöret!

Nyregistrera i Jv-hist forum, hur?

av montfrooij, Thursday, November 20, 2014, 10:04 (3444 dagar sedan) @ Mattias Jansson

I could help, if needed.
It worked for me :)

I think my email address can be found in my profile.

Peter