Bilder syns igen! (Järnväg allmänt)

av BJ, Friday, June 15, 2018, 08:02 (2135 dagar sedan)

Photobucket bilder.
Provade en länk för någon dag sedan utan att bilder syntes.
Men i går kväll syntes bilderna!

http://www.jvmv2.se/forum/index.php?id=102682

Har Photobucket äntligen ändrat sig? Men det tar nog tid att någon litar på företaget igen!
Hur lång tid kommer detta att bestå?
Photobucket har verkligen gjort bort sig och det blir nog svårt för företaget att ta igen detta.
BJ

Photobucket

av Jonny Saljefeldt, Friday, June 15, 2018, 09:20 (2135 dagar sedan) @ BJ

Villkoren för gratiskonton har inte ändrats: "The free account does not allow any image linking or 3rd party image hosting."

photobucket.com

Photobucket

av ztenlund, Friday, June 15, 2018, 09:22 (2135 dagar sedan) @ Jonny Saljefeldt

Nej, så risken är att de försvinner igen för de konton som inte betalar. Däremot så har de ändrat prissättningen kraftigt till det bättre och infört tre olika nivåer som tillåter inbäddning.

Photobucket

av Patrik Eriksson, Friday, June 15, 2018, 16:10 (2135 dagar sedan) @ ztenlund

Nej, så risken är att de försvinner igen för de konton som inte betalar. Däremot så har de ändrat prissättningen kraftigt till det bättre och infört tre olika nivåer som tillåter inbäddning.

Mina bilder syns igen och jag har inte betalat ett öre - och kommer inte att göra det heller.

Photobucket

av ztenlund, Friday, June 15, 2018, 16:52 (2135 dagar sedan) @ Patrik Eriksson

Nej, så risken är att de försvinner igen för de konton som inte betalar. Däremot så har de ändrat prissättningen kraftigt till det bättre och infört tre olika nivåer som tillåter inbäddning.


Mina bilder syns igen och jag har inte betalat ett öre - och kommer inte att göra det heller.

Så påstod jag ju inte heller att du eller någon annan hade betalat. Tvärtom så påpekade jag risken för att bilderna skulle kunna försvinna igen.