Kylvagnar litt GHz/Iblps (Fordon: vagnar)

av m.sundström, Friday, February 15, 2008, 19:38 (5913 dagar sedan)

Tack för alla svar på min fråga den 10.2.
Är det rätt uppfattat att samtliga vagnar omdelbart fick UIC-litt sedan kylmaskineriet bortmonterats, d. v. s. ingen ombyggd vagn gick ens någon kortare period med gammalt litt?

Var alla vagnar reklammålade under hela "för-UIC-perioden" eller fanns någon "viting" redan då?

(En annan sak: när jag i går morse efter några dagars resa tittade på Forumet kunde man se de bilder som beledsagade flera av svaren. Igår kväll hade de på hemmadatorn förvandlats till "röda kryss i rektangel". Är det Makternas bestraffning av mig för att jag är så urtafflig på datorer eller finns en något mer prosaisk förklaring?)
Olle Sundström

Kylvagnar litt GHz/Iblps

av Trafikchefen Järnvägshistoriskt Forum, Saturday, February 16, 2008, 09:39 (5912 dagar sedan) @ m.sundström

Att bilderna inte längre syns beror troligen på att de är borttagna från den server (adress på internet) där de tidigare låg.

Kylvagnar litt GHz/Iblps

av BJ, Saturday, February 16, 2008, 14:15 (5912 dagar sedan) @ Trafikchefen Järnvägshistoriskt Forum

Nja.....
Det är så att den server som bilderna ligger på ligger nere just nu.
Detta på grund av någon spamatack.
Enligt Stinsens forum så skall saken snart vara utredd och bilderna skall komma upp igen.
Himla tråkigt.
På Stinsen forumet är otroligt många bilder borta just nu.
BJ