Förhandsvisningen (Trafikchefen)

av Sune Nylén, Monday, April 26, 2010, 10:57 (5107 dagar sedan)

Hej! Jag tappade 2 ggr förhandsvisningen idag(kanske lika bra det,så fick jag tillfälle att formulera om mig). Kanske är det något tillfälligt bara.Någon mer?:-) Sune

Förhandsvisningen

av Kurt G Möller, Monday, April 26, 2010, 14:36 (5107 dagar sedan) @ Sune Nylén

Vi testar

Redigering (+ förh.visn.)

= 2 ggr - inga problem...

Förhandsvisningen

av Sune Nylén, Monday, April 26, 2010, 16:29 (5107 dagar sedan) @ Kurt G Möller

Tack Kurt.Kunde ju testat själv,men efter att ha skrivit 2ggr, tänkte jag ,det ska tusan testa en tredje gång,då ramlar väl detta bort också.Och även om felet varit borta,ville jag veta om någon annan upplevt samma sak,Det kunde ju t.ex. bero på min dator.:-) Sune

Förhandsvisningen - borttappat inlägg

av Gunnar Ekeving, Monday, April 26, 2010, 18:21 (5107 dagar sedan) @ Sune Nylén

Jag har varit ute för detta två - tre gånger under senare tid, men eftersom jag brukar trycka CTRL-A CTRL-C före "Förhandsvisa" har det inte varit någon stor olägenhet

Borttappat inlägg - lösning på problemet

av Lars-Gunnar Åström, Saturday, May 01, 2010, 20:19 (5102 dagar sedan) @ Gunnar Ekeving

Ett gott råd mina forumvänner.

Öppna Word och skriv det ni skall skriva och få larm om felskrivningar/felstavning på kuppen i bästa fall. Döp filen ifall datorn skulle hänga sig. Då förlorar man inte allt. När ni skrivit färdigt kopiera och klistra in detta i rutan för kommentering.

På så sätt har ni kvar det ni skrivit i Word utifall texten i Postvagnen försvinner. Då gör ni om proceduren och går det bra är det ju bara att deleta words innehåll.

Det är en del som kan gå på tok. Säg att det har skrivits ett inlägg som i samma veva som detta skall submittas hänger sig datorn eller nätverket strular. Vad är då inte bättre att ha en backup i Word.

Lars-Gunnar:-)