X6 och X9 (Fordon: allmänt)

av Anders Ö/NJM ⌂ @, Skogås, Länna, måndag, augusti 04, 2008, 20:04 (4358 dagar sedan) @ Patrik Alm

Lustigt att dena förening ska hängas ut hela tiden.....jante regerar i svedala...avundsjuka??

Nä, men någon form av krav på ordning och reda!

Å vem är du då som kan ställa krav på en förening du inte är medlem i?
Jvs lokale representant? ;-)

Intransporten till Norrköping och turerna kring uppställningen verkar ju så som pratet går på jobbet vara rena rama sörjan som kastar ganska långa skuggor över veterantågsbranschen... vad som sedan sägs vill jag inte försöka sortera eller föra vidare. Det är illa nog att snacket går.

Intransporten TILL Norrköping ska det då inte vara något fel på, jag var Trafikledare då och vare sig lokföraren, BV, TGOJ-personal (som tog emot å skötte sista inväxlingen) ellera andra TU har haft några synpunkter.
Efter gny i detta forum (snart skvaller forum - slika frågor om föreningar kan skötas i annat forum, dock att just denna nämnda förening inte är medlem där än) kollade jag upp (fast det inte var mitt "bord";) om man hade tillåtelse från kommunen att stå på spåret, vilket man hade.
Så vad det går för snack i peking vore kankse intressant å få höra så man kan bemöta det, hitills verkar det då vbara vara lögner, förtal å sk-tsnack. Det å andra sidan är kanske inget bra för Norrköping.

Hela tråden:

RSS-feed av trådar