På begäran: Bild på XG1p 432. (Fordon: motorvagnar / dressiner)

av Mattias Jansson, Friday, November 17, 2017, 11:51 (2351 dagar sedan) @ K Lemming

Krister, har du möjlighet att lägga upp bilden igen? Inlägget/bilden blev aktuell igen genom denna tråden: http://www.jvmv2.se/forum/index.php?id=202510


Namnet Krister Persson är svart i rubriken, vilket betyder att kontot inte finns kvar längre (och det återfinns mycket riktigt inte längre i listan över medlemmar).

Ja, jag vet.

Överlag är det oftast helt utsiktslöst att svara på nära tio år gamla inlägg.

Så då ska man strunta i att göra en chansning och skriva ett svar?

Edit: Ett långskott, men möjligen handlar det om samme skribent som Krister P (som heter Persson i efternamn) och han finns kvar.

Ja, jag vet. Därför som jag skrev inlägget och frågade.

Jag förstår inte riktigt den griniga tonen, det är långtifrån alla som uppmärksammar sådana saker som färgen på ett användarnamn och vad den färgen betyder. Och om du nu visste att Krister Persson inte finns som nick längre och det därför är meningslöst att i en tråd be honom om en kontakt, men du däremot vet att Krister P är samma person så hade det väl varit smidigare att maila den senare som faktiskt är kontaktbar via forumet idag hösten 2017?

Jag försökte hur som helst bara hjälpa till, men om du vill vara grinig av något slags principiella skäl så kan jag inte göra så mycket åt den saken.


Hela tråden: