Går det att göra elloket Z 31 körbart igen? (Fordon: lok)
Om en motor eller kontaktorspole blir för varm ger den ifrån sig en mycket tydlig lukt långt innan den börjar brinna. Således gott om tid att slå ifrån huvudbrytaren. Dessutom tror jag att alla viktiga komponenter i loket skyddas av säkringar eller överströmsrelä.
Hela tråden:
- Går det att göra elloket Z 31 körbart igen? -
Niklas Bygdestam,
2009-02-03, 23:55
- Går det att göra elloket Z 31 körbart igen? - BD, 2009-02-04, 09:26
- Går det att göra elloket Z 31 körbart igen? -
Stefan Skoglund,
2009-02-04, 12:51
- Går det att göra elloket Z 31 körbart igen? - Anders Sandgren, 2009-02-04, 14:31
- Går det att göra elloket Z 31 körbart igen? - E. H., 2009-02-06, 19:39
- Z 31, Asea:s försökslok. (m2B) -
NOR,
2009-02-05, 10:53
- Z 31, Asea:s försökslok. (m2B) - Anders Sandgren, 2009-02-05, 11:16
- Z 31, Asea:s försökslok. -
Dag Bonnedal,
2009-02-05, 16:05
- Z 31, Asea:s försökslok. -
Niklas Bygdestam,
2009-02-05, 16:38
- Rälsvikt och axellast -
BD,
2009-02-06, 11:56
- Rälsvikt och axellast -
Niklas Bygdestam,
2009-02-06, 15:10
- Avsaknad av underläggsplattor? - BD, 2009-02-06, 18:01
- Rälsvikt och axellast - Uggla - Ola Almquist, 2009-02-10, 08:50
- Rälsvikt och axellast -
Niklas Bygdestam,
2009-02-06, 15:10
- Rälsvikt och axellast -
BD,
2009-02-06, 11:56
- Z 31, Asea:s försökslok. -
Niklas Bygdestam,
2009-02-05, 16:38