Detta börjar bli löjligt (Fordon: vagnar)

av Björn, Alingsås, Saturday, February 07, 2009, 20:52 (5528 dagar sedan) @ Ante Svensson

Ante varför inte dra hela historien om försäljning om affären med godsvagnar för öppen ridå.

Du minns säkert hur det var vi hade varit på MRO möte i malmköping Per åke bjudit in dej till AGJ.

Jag o gunnar fick ta hand om dej vissa dej Ödegärdet guld gruv på godsvagnar som du sa.

I början var det rambalkar du skulle ha till dina Boggi korg från GJ o svängel vagnar från ROJ i första förslaget.

Vi lungnade oss i AGJ arbet om förslaget efter jag hade talat med Clas mörk, Stig Lundin o det bliades en bevarande grupp med Ulf Eckerberg Per åke o mig själv,
Per åke vald att ut gå på egen begäran.

Sedan gjorde Lars Johansson o jag upp en bevarande plan i styrelsen, sedan går föreningen o skrotar en svängelvagn från ROJ på våren 20070411 förstår du att flera personer med mig att man blir sur ledsen o sedan säljer man fordon utan att ta reda på fakta om flera av dom du i GHJ skaffade.

Jag hjälpte dej med att ordna transport med Bosse Åkare ni fick ett undreden till GHJ C44 enligt uppgift från dej var den för kort senare tror du VFJ gillade att ett fordon från deras hemma bana
hamnade på Gotland

Mvh Björn


Hela tråden: