Bromskontoll - tågintegritetskontroll 1962 (Fordon: allmänt)
Det lär ju då och då förekomma vagnavkoppling utan tappat huvudledningstryck. Undrar om enbart kopplad huvudledning duger som TIMS.
I så fall behöver man en teknisk kontroll av att man inte har glömt att koppla huvudledningen, vilket den beskrivna apparaten skulle kunna ge.
Det har ju också förekommit att isproppar i huvudledningen har uppstått längs vägen.
Hela tråden:
- Bromskontoll - tågintegritetskontroll 1962 -
Anders_W,
2020-10-03, 14:14
- Bromskontoll - tågintegritetskontroll 1962 - Olof W, 2020-10-03, 14:43
- Bromskontoll - tågintegritetskontroll 1962 -
Per Olofsson,
2020-10-03, 15:47
- Bromskontoll - tågintegritetskontroll 1962 -
Jim Hansson,
2020-10-03, 19:15
- Bromskontoll - tågintegritetskontroll 1962 -
Göran Kannerby,
2020-10-03, 19:53
- Bromskontoll - tågintegritetskontroll 1962 -
Harald,
2020-10-03, 20:07
- Bromskontoll - tågintegritetskontroll 1962 - Torbjorn_Forsman, 2020-10-04, 10:16
- Bromskontoll - tågintegritetskontroll 1962 -
Harald,
2020-10-03, 20:07
- Bromskontoll - tågintegritetskontroll 1962 - Anders_W, 2020-10-03, 21:48
- Bromskontoll - tågintegritetskontroll 1962 - Stefan Isaksson, 2020-10-04, 16:24
- Bromskontoll - tågintegritetskontroll 1962 -
Göran Kannerby,
2020-10-03, 19:53
- Bromskontoll - tågintegritetskontroll 1962 -
Jim Hansson,
2020-10-03, 19:15
- Bromskontoll - tågintegritetskontroll 1962 - RB -
Thomas Tell,
2020-10-03, 15:54
- Bromskontoll - tågintegritetskontroll 1962 - RB -
Anders_W,
2020-10-03, 20:11
- Sputnik tågintegritetskontroll - Gunnar Ekeving, 2020-10-03, 22:53
- Bromskontoll - tågintegritetskontroll 1962 - RB -
Anders_W,
2020-10-03, 20:11