L12p 3028 och lite till... (Fordon: lok)
Det fanns även en Z4p stationerad där under samma tid som du sa i första inlägget P.E eller har du tappar bort den nu? 3028 och YG1p var ändå redan reducerade till reservplatser, och Z4p 261 skötte det dagliga, med Zp 233 som lokal växlingsmaskin eller kanske rent av ren reserv och Z4p 261 var det lokala växelloket/lokalgodstågs/blandattågs loket?
VH Hans Olov Frisk
Hela tråden:
- Bilder och info på L12p -
Anders Östlund,
2008-02-17, 12:50
- L12p 3028 och lite till... -
P.E,
2008-02-17, 20:28
- L12p 3028 och lite till... -
Kurt Möller,
2008-02-17, 20:46
- L12p 3028 och lite till... -
P.E,
2008-02-17, 21:13
- L12p 3028 och lite till... -
Hans Olov Frisk,
2008-02-17, 22:55
- L12p 3028 och lite till... -
Ola Almquist,
2008-02-17, 23:08
- L12p 3028 och lite till... -
Patrik E,
2008-02-17, 23:27
- L12p 3028 och lite till... - Ola Almquist, 2008-02-17, 23:37
- L12p 3028 och lite till... -
Patrik E,
2008-02-17, 23:27
- L12p 3028 och lite till... -
Ola Almquist,
2008-02-17, 23:08
- L12p 3028 och lite till... -
Hans Olov Frisk,
2008-02-17, 22:55
- L12p 3028 och lite till... -
P.E,
2008-02-17, 21:13
- L18p 3148.. -
P.E,
2008-02-17, 22:27
- L18p 3148.. - Bertil Rehnberg, 2008-08-20, 11:50
- L12p 3028 och lite till... -
Kurt Möller,
2008-02-17, 20:46
- Bilder och info på L12p -
Jan Frelin,
2008-02-17, 21:57
- Bilder och info på L12p - Bertil Rehnberg, 2008-08-27, 10:05
- L12p 3028 och lite till... -
P.E,
2008-02-17, 20:28