Vad kan man se utmed Jö-Uh-Bs och Uh-F? Trafikplatser (Bana)

av mrwhans, Sunday, July 25, 2021, 00:47 (1006 dagar sedan) @ Björn Arvidsson

citat: "Du tänker fel där, Bara för att en viss del av de som skriver här kan varenda nuvarande och tidig stationssignatur, så ska du inte utgå från att alla som läser/skriver här kan dom.
Vad är det för grundkunskaper du anser att man bör ha för att få delta i det här forumet, kan ju va bra att veta, så jag vet om jag har dom för att få fortsätta skriva och läsa här" slut citat.

Du utgår ifrån att alla som skriver med användande av för vissa läsare obegripliga(?) förkortningar gör det för att vilseleda eller utpeka okunskap hos andra forummedlemmar.
Jag återvänder till mitt tidigare uttalande; jag är övertygad om att det som skrivs här på forumet är avsett att upplysa kamraterna på forumet. Det skrivs inte i något annat syfte. Den som påstår dylikt bör fundera över hur den tanken fastnade i huvudet.
Forumet är ett diskussionsforum med avsikt att upplysa och förmedla utökad kunskap om ämnen vi alla intresseras av. Den som konspirerar om andra förmenta syften bör tänka igen.
Två forumkamrater har bidragit med länkar till platser där man kan förkovra sig ytterligare ifall det är intressant. Om man bara vill klaga över att man inte är intresserad att ta del av detta är nog fallet hopplöst förlorat.

Jag anser att tråden inte längre handlar om det frågan gällde utan om vem som har mest fel.
Återkommer till min reflektion från tidigare; Sånt här hålls man med på grannforumet. Inte här.
Vill man söka gräl så rekommenderas det att söka sig dit, så får man valuta för sin insats.
Slut.

Låst
822 visningar

Hela tråden: