Morrgan har kanske ett uppdrag att informera från SvJvm ? NEJ !!! (Fordon: allmänt)

av Anders Ö/NJM, torsdag, mars 13, 2008, 09:21 (5223 dagar sedan) @ nicke

Alltså, Morrgan har förklarat sitt agerande här flera gånger.

- Näe bara en gång och syftet var ju i sig vällovligt...

Berörda ansvariga har kommenterat ärendet och det har varit bra med det.
- Nej ingen berörd ansvarig har kommenterat. Jonas som JHRF ordf har kommenterat men har var inte direkt berörd då han avböjde att delta i lottningsförfarandet pga jäv.

Vart vill du komma? Skulle Morrgan ha uppträtt på ett felaktigt sätt så hade han väl fått en åthutning av dessa prominenta? Så har mig veterligen inte skett.
- Det skulle man ha trott ja ;o)) med tanke på svaren jag fick uppifrån när jag ville få besked per lur eller mail pga sjukdom och då var onsdagen en helig dag...;o))

Personligen anser jag det inte vara en stor sak då det viktigaste, själva lottningen, har gått korrekt till.
- Det är rätt å därom inga tvivel..

Och man får gilla läget.
- Om lottningsresultatet ja.

Att resultatet skulle släppas samtidigt var väl mer för att förhindra ryktesspridning på detta kackelforum...
- Just det !! Det är dit vi ville komma.. M hade inget uppsåt med informationen utom att få ut så snabbt som möjligt. Men det var fortfarande en dag innan Jvm skulle offentliggöra uppgifterna vilket M visste, ville han vara före Jvm? eller??;o)) Hade det spelat roll om han väntade en dag till? Nej knappast, var det till skada? nej knappast, så dåså allt klart...tråden kan avslutas...

Hela tråden: