Problem att komma ut och in på forumet (Forumet)

av Sune Nylén @, Thursday, July 24, 2008, 22:08 (5753 dagar sedan)

Är det bara jag som har problem att komma tillbaka till forumet när jag läst ett ärende.Hjulet bara snurrar på skärmen men sedan händer inte mer.När jag går till huvudsidan och klickar händer inget heller Jo,efter en väntan så lång som det svåra året har det hänt flera gånger att "sidan kan ej nås "dyker upp på skärmen. Men det går bra att koppla upp sig igen. Hur med detta :-) Sune

Problem att komma ut och in på forumet

av HP, Thursday, July 24, 2008, 22:27 (5753 dagar sedan) @ Sune Nylén

Jag har exakt samma problem.

Mvh HP

Problem att komma ut och in på forumet

av Borhell, Thursday, July 24, 2008, 23:01 (5753 dagar sedan) @ HP

JA okså:-(

Problem att komma ut och in på forumet

av Kurt Möller, Sthlm, Thursday, July 24, 2008, 23:14 (5753 dagar sedan) @ Borhell

Samma här. Serverfel, antar jag - hoppas det blir fixat snart. Tc kan nog inte göra mycket åt det...

Problem att komma ut och in på forumet

av GSD, Thursday, July 24, 2008, 23:51 (5752 dagar sedan) @ Kurt Möller

Samma här!

Problem att komma ut och in på forumet

av Staffan Granath, Friday, July 25, 2008, 00:27 (5752 dagar sedan) @ GSD

instämmer med föregående

Problem att komma ut och in på forumet

av Sune Nylén @, Friday, July 25, 2008, 09:35 (5752 dagar sedan) @ Staffan Granath

Hej! Ja ,det var ju skönt att höra att fler lider av samma åkomma.Även om det skänker föga tröst.När jag var liten och hade ont nån´stans sa´min mor" Ja ja det finns dom som har mycket värre." Som om det skulle vara till någon större glädje för mig.Ha en fin dag :-) Sune

Problem att komma ut och in på forumet

av Per Wirback @, Friday, July 25, 2008, 10:04 (5752 dagar sedan) @ Sune Nylén

Mja, jag har ett likartat problem.
Återgång till huvudsidan är väldigt långsam, ca 5-10 sekunder, men det fungerar varje gång. Att hoppa mellan olika inlägg däremot är blixtsnabbt. Problemet fins både hemma och på jobbet, så det har inte med min dator eller internetanslutningen att göra, snarare något serverproblem.

/Per

Problem att komma ut och in på forumet

av Håkan Larsson ⌂ @, Torsby, Friday, July 25, 2008, 14:20 (5752 dagar sedan) @ Per Wirback

Tack för att flera järnvägshistoriker har berättat om tröghetsproblemet. Jag trodde ett tag att min dator var på väg at lägga av.:-|

Problem att komma ut och in på forumet

av Anders Ö,,,/NJM, Friday, July 25, 2008, 15:53 (5752 dagar sedan) @ Håkan Larsson

Jag har samma elände men trodde det berodde på det mobila bredbandet här på semestern...men om jag backar vi bakåtpilens bläddra funktion så går det snabbare.