Smalspåret (Järnväg allmänt)

av Nils-Eric Sääf, Thursday, August 08, 2019, 11:59 (1695 dagar sedan)

Inlägget som låstes var ingen kritik från mej utan jag skrev bara att jag förstod hur Palle känner, jag åker gärna YP vid det årliga besöket i VK. men som vanligt kom påhoppen på något jag inte skrev. Skärp er och svara inte innan ni läst.

Låst
1396 visningar

Smalspåret

av Mattias Jansson, Thursday, August 08, 2019, 12:13 (1695 dagar sedan) @ Nils-Eric Sääf

Inlägget som låstes var ingen kritik från mej utan jag skrev bara att jag förstod hur Palle känner, jag åker gärna YP vid det årliga besöket i VK. men som vanligt kom påhoppen på något jag inte skrev. Skärp er och svara inte innan ni läst.

Tja, du skrev: "Det är inte roligt när allt man varit med om att bygga upp raseras av de yngres ointresse" vilket utan vidare kan uppfattas som ett påhopp. Nu är jag personligen inte särskilt känslig, men du är ju rätt känd för att gå igång för snart sagt vad som helst, så att efter att man själv skriver en sådan sak prata om andras påhopp? Det blir inte mycket kvar av glashuset då.

Låst
1248 visningar

Smalspåret

av Nils-Eric Sääf, Thursday, August 08, 2019, 12:23 (1695 dagar sedan) @ Mattias Jansson

Jag har inte varit med och byggt upp med Smalspåret. MAN i detta fall är ju dom som känner sej kränkta i dag.