Nytt namnförslag på forumet? (Järnväg allmänt)

av nisso, Monday, February 24, 2020, 17:56 (1494 dagar sedan)

Mormorsgruvans frågeforum? :-D . Allvarligt talat börjar det verka en smula maniskt och spambetonat.

Nytt namnförslag på forumet?

av Micael Lindgren, Monday, February 24, 2020, 18:50 (1494 dagar sedan) @ nisso

:-D :-) :-P ;-)

Nytt namnförslag på forumet?

av Johnny, Monday, February 24, 2020, 19:22 (1494 dagar sedan) @ nisso

Tycker nog att mormorsgruvans inlägg tillför mer än vad ditt inlägg gör. :-(

Nytt namnförslag på forumet?

av nisso, Monday, February 24, 2020, 19:28 (1494 dagar sedan) @ Johnny

Tycker nog att mormorsgruvans inlägg tillför mer än vad ditt inlägg gör. :-(

Så bra då. Då är det bara att fortsätta att njuta :-)

Nytt namnförslag på forumet?

av HarryT43228, Monday, February 24, 2020, 19:23 (1494 dagar sedan) @ nisso

:-D

Nytt namnförslag på forumet?

av Trafikchefen, Monday, February 24, 2020, 19:52 (1494 dagar sedan) @ nisso

Varför inte ta kontakt med mormorsgruvan och framför vad du tycker. Det blir lite mer vuxet och respektfullt på det sättet. :-|
Klicka på "användare" längst upp på sidan. Sök på Mormorsgruvan och vips får du fram en ruta där du kan skicka epost till honom!

--
TC [image]

Nytt namnförslag på forumet?

av Morshyttan, Monday, February 24, 2020, 20:20 (1494 dagar sedan) @ Trafikchefen

Väl talat, som underdånigast kommer att beaktas från orten :-) .

Nytt namnförslag på forumet?

av HarryT43228, Monday, February 24, 2020, 20:32 (1494 dagar sedan) @ Morshyttan

Tycker det är bra med fria debatter och att få tycka vad man vill, även olika. Även jag har tänkt tanken ibland när det kommer många frågor som en lätt googling kunde ge svar på.

Googla är ett riktigt bra verktyg och jag rekommenderar det varmt! Ett av mina andra stora intressen utöver tåg och järnväg är att läsa "i laga kraft vunna domar" i brottmål och det kan liksom järnväg bjuda på riktigt intressanta överraskningar. Gillar straffrätt så det är ett bra exempel på nyttan med google.

Mvh

Grönt ljus med vit blink

av nisso, Monday, February 24, 2020, 21:13 (1494 dagar sedan) @ Morshyttan

Jag tar tillbaka mitt inlägg, ber om ursäkt till mormorsgruvan och uppmuntrar till fortsatta frågebatterier i den förmodat önskade andan.

Nytt namnförslag på forumet?

av ccgan, Tuesday, February 25, 2020, 19:51 (1493 dagar sedan) @ nisso

Man kan ju undra lite. Han (jag förutsätter att det är en han) frågar ju allt möjligt men ingenting hänger ihop. Man undrar vad han vill med alla frågor. Det är omöjligt att se något mönster vad han söker för svar. Kanske han själv kan förklara vad han håller på med?