E-postadresser ogiltiga? (Forumet)

av Jan-Anders Wihrén, Tuesday, November 10, 2020, 22:16 (1255 dagar sedan)

Har försökt skicka e-post till administratören och till en annan person här på forumet men får upp att e-postadressen är ogiltig. Är det min e-postadress eller är det administratörens och den andra personens e-postadresser som är ogiltiga? Eller är det kanske något tekniskt fel på forumet?

E-postadresser ogiltiga?

av sepernik, Tuesday, November 10, 2020, 22:59 (1255 dagar sedan) @ Jan-Anders Wihrén

Upplevde samma sak igår, liksom personen jag ville kontakta, han försökte samtidigt att e-posta mig men fick att min adress var ogiltig.

E-postadresser ogiltiga?

av Carl Olof Mossberg, Wednesday, November 11, 2020, 09:34 (1255 dagar sedan) @ sepernik

Har försökt med olika e-postadresser men det fungerar inte. Mvh

E-postadresser ogiltiga?

av Lars Stegenius, Wednesday, November 11, 2020, 11:19 (1255 dagar sedan) @ Jan-Anders Wihrén

Har försökt skicka e-post till administratören och till en annan person här på forumet men får upp att e-postadressen är ogiltig. Är det min e-postadress eller är det administratörens och den andra personens e-postadresser som är ogiltiga? Eller är det kanske något tekniskt fel på forumet?

Det fanns en mediauppgift i går 10/11 att Hotmail och Outlook var nere.

E-postadresser ogiltiga?

av mrwhans, Thursday, November 12, 2020, 15:04 (1254 dagar sedan) @ Lars Stegenius

Det går inte heller att nå forumadmin om man har en telia.com adress.
Felet förefaller vara av rätt generell karaktär, givet vad som rapporterats ovan.
Troligen fel i forumets databas eller en bugg i programvaran.

E-postadresser ogiltiga?

av Måns Johannesson, Thursday, November 12, 2020, 20:24 (1253 dagar sedan) @ danielb987

Kan ju tillägga att det inte heller går att ändra sin egen adress utan man får "ogiltig adress" där med.

/Måns