Varför ser jag inte... (Arkiv/forskning/litteratur)

av Thomas Tell, Saturday, November 14, 2020, 18:55 (1257 dagar sedan)

Det visar sig att när jag är inloggad kan jag inte se de senaste inläggen utan då försvinner allt för den 13. Loggar kan ut ser jag alla inlägg.
/tell

Varför ser jag inte...

av Överkörmästaren, Saturday, November 14, 2020, 20:14 (1257 dagar sedan) @ Thomas Tell

Det visar sig att när jag är inloggad kan jag inte se de senaste inläggen utan då försvinner allt för den 13. Loggar kan ut ser jag alla inlägg.
/tell

Testat att rensa cookies och sånt?

Varför ser jag inte...

av Thomas Tell, Saturday, November 14, 2020, 23:34 (1257 dagar sedan) @ Överkörmästaren

Det hjälper inte.

Varför finns problemet på alla mina enheter: Imac, Macbook och Iphone? Så fort jag är inloggad ser jag inte senare inlägg.

Det lustiga är att den tråd kan jag se när jag är inloggad men inte den förra jag lade ut.

Och varför kom problemet kl 00.00 den 13 när forumet uppdaterades?

Så här ser det ut.

[image]
/tell

Varför ser jag inte...

av Peter Lidskog, Sunday, November 15, 2020, 00:09 (1257 dagar sedan) @ Thomas Tell

Att alla enheter beter sej lika skulle väl kunna bero om du (liksom jag) synkar all Apple enheter via iCloud? Inget svar på frågan dock. Hos mej fungerar det dock bra med Safari på iMac, MacBook Pro, MacMini, iPad och iPhone.

Varför ser jag inte...

av Hans Broman, Sunday, November 15, 2020, 07:56 (1257 dagar sedan) @ Thomas Tell

Det hjälper inte.

Varför finns problemet på alla mina enheter: Imac, Macbook och Iphone? Så fort jag är inloggad ser jag inte senare inlägg.

Det lustiga är att den tråd kan jag se när jag är inloggad men inte den förra jag lade ut.

Och varför kom problemet kl 00.00 den 13 när forumet uppdaterades?

Så här ser det ut.
(bild)
/tell

Hjälper det inte att du i inloggat läge trycker på knappen "Sortering" och därmed ändrar sorteringsordningen på inläggen? (Från sortering efter senaste startinlägg till sortering efter senaste inlägg totalt, eller tvärtom.)

Varför ser jag inte...

av Överkörmästaren, Sunday, November 15, 2020, 09:47 (1257 dagar sedan) @ Hans Broman

Det hjälper inte.

Varför finns problemet på alla mina enheter: Imac, Macbook och Iphone? Så fort jag är inloggad ser jag inte senare inlägg.

Det lustiga är att den tråd kan jag se när jag är inloggad men inte den förra jag lade ut.

Och varför kom problemet kl 00.00 den 13 när forumet uppdaterades?

Så här ser det ut.
(bild)
/tell


Hjälper det inte att du i inloggat läge trycker på knappen "Sortering" och därmed ändrar sorteringsordningen på inläggen? (Från sortering efter senaste startinlägg till sortering efter senaste inlägg totalt, eller tvärtom.)

Man ser inte hela skärmens bredd på Thomas skärmdump, men jag skulle gissa att Thomas både har valt "Sortera efter senaste svar" och sedan dessutom filtrerar på "Arkiv/forskning/litteratur". Ta bort filtret (ändra till "Alla kategorier") så borde allt visas.

Varför ser jag inte...

av Thomas Tell, Sunday, November 15, 2020, 22:06 (1256 dagar sedan) @ Överkörmästaren

Ta bort filtret (ändra till "Alla kategorier") så borde allt visas.

Klickade ur alla så ingen kategori var markerad. Sen gjorde jag om och markerade alla kategorier.
Efter det ser jag fler trådar men inte alla.
/tell

Varför ser jag inte...

av Stig Lagergren, Sunday, November 15, 2020, 22:17 (1256 dagar sedan) @ Thomas Tell

Ta bort filtret (ändra till "Alla kategorier") så borde allt visas.


Klickade ur alla så ingen kategori var markerad. Sen gjorde jag om och markerade alla kategorier.
Efter det ser jag fler trådar men inte alla.
/tell

Jag klickade ur alla och lät det vara så. Nu tror jag i alla fall att jag ser allt.

Varför ser jag inte...

av Stig Lagergren, Sunday, November 15, 2020, 16:38 (1256 dagar sedan) @ Thomas Tell

Det visar sig att när jag är inloggad kan jag inte se de senaste inläggen utan då försvinner allt för den 13. Loggar kan ut ser jag alla inlägg.
/tell

Tack till er som skrivit om detta. Jag har länge märkt att när jag är inloggad så ser jag inte alla inlägg. Men efter att ha läst dessa inlägg tog jag tag i saken. Jag tog bort alla mina "intressen" i min profil och nu ser jag allt även som inloggad.