Trådar försvinner när jag har loggat in. (Forumet)

av Rolf Nordin, Friday, November 20, 2020, 13:52 (1250 dagar sedan)

Något verkar skumt. När jag har loggat in har några trådar försvunnit vilka var synliga i "gästläge". Bl a tråden om Björn Alnebos Roslagsbanebilder m fl. Det hjälper inte med att hämta sidan igen.

PS har inte provat med Firefox eller MS Internet Explorer

Har Win7 och Chrome.

Trådar försvinner när jag har loggat in.

av Hans Broman, Friday, November 20, 2020, 14:00 (1250 dagar sedan) @ Rolf Nordin

Något verkar skumt. När jag har loggat in har några trådar försvunnit vilka var synliga i "gästläge". Bl a tråden om Björn Alnebos Roslagsbanebilder m fl. Det hjälper inte med att hämta sidan igen.

PS har inte provat med Firefox eller MS Internet Explorer

Har Win7 och Chrome.

I din profil i forumet har du bland annat fyllt i födelseår m m, och där har du också haft tillfälle att kryssmarkera ett eller flera intresseområden. Om du i inloggat läge klickar på ditt namn på forumets översta rad så kommer du till din profil. Har du då några intresseområden förkryssade, eller alla eller inga? Jag fick nyligen intrycket att användare som har haft vissa områden förkryssade plötsligt har blivit utan de andra områdena, och därför behöver kryssa för antingen alla eller inga. Men det här kanske inte alls stämmer på din situation.

PS Alternativt kan det handa om att du har råkat få olika sorteringslägen i inloggat läge och gästläge. Knappen "Sortera" växlar ju mellan två sorteringsprinciper för varje gång du trycker på den. Antingen sortering efter senast startade tråd eller efter tråd med senaste inlägg.