Fel på solen (Trafikchefen)

av Sune Nylén @, Hisings Kärra(Göteborg), Monday, March 23, 2009, 00:03 (5485 dagar sedan)

Visserligen går vi mot ljusare tider och solen går upp allt mer i arla,men på dessa sidor tycks den krypa ner i texten ,åtminstone på de tidigare inläggen jag skrivit ikväll, trots att jag lagt in rejält med mellanslag:-) Sune

Fel på solen

av Trafikchefen Järnvägshistoriskt Forum, Monday, March 23, 2009, 07:09 (5485 dagar sedan) @ Sune Nylén

Vad menar du ? :-)
Forumet tillåter bara ett blanksteg mellan varje tecken.

Fel på solen

av Sune Nylén @, Hisings Kärra(Göteborg), Monday, March 23, 2009, 07:51 (5485 dagar sedan) @ Trafikchefen Järnvägshistoriskt Forum

Hej! Jo om du kikar på det inlägg jag nyss skrev om Bs Gbg ,så ser du att solen har placerat sig rätt över mittnamn.Jag har sett att så skett några dagar i mina inlägg.Att jag slog några extra slag efter jag placerat solen ,och mitt namn berodde, på att jag upptäckte att den hade krupit över utan att jag gjort någon avvikande manöver på något sätt MVH :-) Sune

Fel på solen

av Sune Nylén @, Hisings Kärra(Göteborg), Monday, March 23, 2009, 07:55 (5485 dagar sedan) @ Sune Nylén

Ser förresten nu också att kuvertet placerat sig delvis över H i Hisings Kärra.
Det kanske är någon som inte vill att jag skall ha någon korrespondens?:-D Sune

Fel på solen

av Ingwar Åfeldt, Monday, March 23, 2009, 08:00 (5485 dagar sedan) @ Sune Nylén

När jag tittar på dina inlägg ser de helt normala ut. "Solen" sitter mittemellan ordet morgon och ditt namn i ditt inlägg om Bs Gbg. Kuvertet täcker ingen bokstav någonstans så det kanske är något som spökar med din browser?

M v h
Ingwar

Fel på solen

av Sune Nylén @, Hisings Kärra(Göteborg), Monday, March 23, 2009, 09:25 (5485 dagar sedan) @ Ingwar Åfeldt

Ja där ser man =(jag). OK för min del, men när jag får upp bilden här ser det ut som jag beskriver det.Det kanske är ett tillfäligt fel,annars får jag väl leva med det
Hälsningar :-) Sune

Fel på solen

av Sune Nylén @, Hisings Kärra(Göteborg), Monday, March 23, 2009, 09:44 (5485 dagar sedan) @ Sune Nylén

Ha ! Nu var felen försvunna.Det hjäpte nog att du gick in MVH :-) Sune

Fel på solen

av Lars-Henrik Eriksson, Monday, March 23, 2009, 09:27 (5485 dagar sedan) @ Trafikchefen Järnvägshistoriskt Forum

Vad menar du ? :-)
Forumet tillåter bara ett blanksteg mellan varje tecken.

Skall man vara petig så accepterar forumet mycket väl flera blanksteg mellan tecknen, men när webbläsaren skall rendera HTML-koden så kommer blankstegen att visas som ett.

Detta är inget speciellt för forumet utan gäller HTML överhuvudtaget om man inte använder speciella taggar som <code>. Jag vet inte om man kan komma åt sådant ifrån ett inlägg i detta forum.