Kläd efterlysning (Järnväg allmänt)

av Hans Sjögren @, Kristinehamn, Monday, March 31, 2008, 00:06 (5864 dagar sedan)

Skulle vilja ha tips eller om det är någon som har lite kläder. Skulle vilja ha ett par sj blå hängslebyxor Stl 52 eller 54. Blå långrock också 52 eller 54. En båtmössa Stl 61 är jag också ute efter. Hoppas att det är någon som kan ge något svar om detta. Går även utmärkt att maila också. Mvh Hans Sjögren

Kläd efterlysning-Vad det nr 52?

av Per-Åke Lampemo @, Freden, Östad, Monday, March 31, 2008, 09:44 (5864 dagar sedan) @ Hans Sjögren

Vad det nr 52?:-D

Kläd efterlysning

av Kristoffer Johansson, Monday, March 31, 2008, 12:00 (5864 dagar sedan) @ Hans Sjögren

Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig med något av det. Men ja vill passa på att efter lysa en svalrock (svartrock) st 50 om det är någon som vet var man kan få tag på en sådan? då min nuvarande börjar bli lite sliten, har sökt med ljus och lyckta men det verkar inte lätt att få tag på någon.

Mvh Kristoffer

Kläd efterlysning

av Karlsson, Monday, March 31, 2008, 12:08 (5864 dagar sedan) @ Kristoffer Johansson

Svarta lokrockar i olika storlekar och skick går att köpa av en herre utanför Gamleby. Köpte en i nästan nyskick förra året. Prisnivån kanske inte är den bästa på allt men utbudet på saker är stort. Han har haft annons i Tåg några gånger de senaste åren, leta efter en bild på en livrem mod 85.

Kläd efterlysning

av Kristoffer Johansson, Tuesday, April 01, 2008, 04:49 (5863 dagar sedan) @ Karlsson

Jo den har ja hittat, har sökt honom flera gånger utan svar.

Mvh Kristoffer

Kläd efterlysning

av Karlsson, Tuesday, April 01, 2008, 18:32 (5862 dagar sedan) @ Kristoffer Johansson

Det brukar funka bra att lämna meddelande på telefonsvararen.