Saknad kategori (Forumet)

av Trafikar´n, Tuesday, March 23, 2010, 03:53 (5120 dagar sedan)

Hej, jag är inte aktiv medlem någonstans men flitig besökare med stort intresse. Här skrives och visas mycket o många intressanta saker. MEN & MEN. Lite skarpt skulle vi (andra) säga att dagsaktuella frågor om vissa föreningars årsmöten, eller vissa föreningars relationer till sin kommun inte är så historiska och i vissa fall patetiska. Det var skarpa versionen, den andra delen är ju att det är ju just iom föreningars arbete vi till största delen har en rullande järnvägshistoria så visst hör det hemma här. Men varför inte kategorin "FÖRENINGSLIV"?
Sen gärna en meny där man kan få välja vilja kategorier man vill se. [i]EDIT för att slippa läsa 50-11 svar om rullisten till höger, avsåg ungefär samma list men med ex. vis. bockrutor för det man vill se samtidigt (el inte se)[/i]

(Nu rörde utsocknen om i grytan, men jag är inte ensam om att känna så - det vet jag o märks i en del av de trådar vissa som kommer att reagerar mest skapat)
(parentes 2, nej igen; jag har inte med saken att göra men kategorin saknas)

Saknad kategori

av John Thoweman, Tuesday, March 23, 2010, 12:41 (5120 dagar sedan) @ Trafikar´n

Men varför inte kategorin "FÖRENINGSLIV"?
...

(parentes 2, nej igen; jag har inte med saken att göra men kategorin saknas)

Saknas den verkligen? Fungerar det inte med den kategori som heter "Järnvägs- och Museiföreningar"?

(Själv använder jag aldrig kategorierna när jag läser i forumet, men det kanske finns många andra som gör det.)

Saknad kategori

av Anders Ljung, Tuesday, March 23, 2010, 14:40 (5120 dagar sedan) @ John Thoweman

Jag ansluter mig till Johns åsikt, även kategorin [b]Anslagstavla, resor mm.[/b] är användbar för aktuella evenemang.

Jag har en känsla av att kategorierna är användbara för de som inte läser forumet regelbundet (eller dagligen ;-)).