Inga bilder (Forumet)

av Gustaf H. Wadsten, Norrköpings stad, Tuesday, January 11, 2011, 07:17 (4853 dagar sedan)

Vad har hänt, kan inte hämta bilder på forumet, de går inte längre att öppna här, något om photophuket dyker upp på skärmen, är det min burk eller något annat som spökar. Har precis låtat en extern hårddisk som jag skall köpa av en bekant, kanske den också skall krångla, GRRRRRRR:-( :-( :-( :-(

Nicke nyfiken.

Inga bilder

av Jan Bergström @, Örebro, Tuesday, January 11, 2011, 08:45 (4853 dagar sedan) @ Gustaf H. Wadsten

Samma här. Jag kan inte se Oldsmobile bilder som är numrerade tidigare /1979 del 77/ !!!. Förut så har jag kunnat se alla hans bilder.

Inga bilder

av Oldsmobile, Tuesday, January 11, 2011, 08:53 (4853 dagar sedan) @ Jan Bergström

Sorry. Vissa kan då se dom. Men det är krångligt att lägga in dom....långa väntetider. Jag brukar skoja om att lägga in fel text eller var oförskämd, då får man se om folk kan se inläggen. En kompis + nu, brukade använda detta sätt
för att få rätt information. Osvikligt. Men har fler än 100 varit inne så kan man förmoda att det ligger en server å spökar någonstans. Olds:-P

Inga bilder

av HJP, Friday, January 14, 2011, 16:37 (4850 dagar sedan) @ Jan Bergström

Samma här. Jag kan inte se Oldsmobile bilder som är numrerade tidigare /1979 del 77/ !!!. Förut så har jag kunnat se alla hans bilder.

****
Jag brukar alltid kunna se Olds intressanta bilder.
Efter att datorn angripits av en trojan, så har jag inte kollat forumet på en vecka. Nu vill jag "titta ikapp", men kan inte se några bilder, utom i ett par trådar, fr.o.m. [b]1979 del 46[/b]. Kollade [b]1979 del 45[/b], som jag sett tidigare, och även kommenterat, men nu är bilderna borta.
Vad har hänt? Trådarna är ju förstörda nu.

HJP

Inga bilder

av Jan Bergström @, Friday, January 14, 2011, 17:20 (4850 dagar sedan) @ Gustaf H. Wadsten

Samma för mig, men jag kan se de nya bilderna som Oldsmobile lägger in.
De gamla som jag inte kan se är GIF-bilde.
Medan de nyare som jag kan se är JPEG-bilder.
Kanske någon här på forumet kan tala om varför det är så.
Kanske man måste göra ändra någon inställning datorn, vad vet jag?