Förbannad (Forumet)

av Nicke nyfiken, Thursday, January 19, 2012, 05:49 (4479 dagar sedan)

Hej!
Nu är jag urförbannad, har suttit 2 timmar och skrivit om min järnvägsmannabana 1969-2006 med berättelse om personer fordom med mera, tråden finns på forumet och jag ville svara och berätta, men texten var för lång och godkändes sålunda icke.

Blir väldigt ledsen och bestört av dettanu får min historia gå i graven när den dagen kommer.

Gustaf alias nicke nyfiken.

Förbannad

av Christer Fredriksson, Thursday, January 19, 2012, 05:52 (4479 dagar sedan) @ Nicke nyfiken

Skriv i WORD först och kopiera in så stora delar som går för varje del, då har du allt kvar i WORD-dokumentet om du sparar med jämna mellanrum då du skriver.

Förbannad

av Nicke nyfiken, Thursday, January 19, 2012, 05:58 (4479 dagar sedan) @ Christer Fredriksson

allt är nu borta, det tar 2 timmar att skriva om det igen, kommer att kontakta en jornalist som får skriva ner min berättelse, men den hamnar inte här "TYVÄRR"!!

Förbannad

av Oldsmobile, Thursday, January 19, 2012, 10:21 (4479 dagar sedan) @ Nicke nyfiken

Du är inte ensam. Forumet kanske borde moderniseras. Verkar nu vara i samma
skick som Järnvägarna. En bild kan vara på flera Meg. Text i samma minnes-
upptagning kan vara flera hundra sidor stort... Men jag har lärt mig att skriva allt först och i små portioner... Att vara förbannad är man 20 gånger om dagen
och är väl som metanol för en gammal bil och lika skadligt. Olds...:-D

Förbannad

av Öster/NOR, Thursday, January 19, 2012, 19:21 (4479 dagar sedan) @ Oldsmobile

Visst kan det vara irriterande när man glömt det ;o)))
Första gången är ingen gång (för vem lusläser forumregler o slik information?? )
Men att sen glömma det eller bli så inspirerad att man fortsätter förbi gränsen i bara farten - är lite lätt störande.

Jag brukar skriva i en ordbehandlare om jag vet att jag ska skriva mycket...
Om texten ändå blir lång utan att jag avsett det så kopierar jag den innan jag sparar, dels för risken att det är för många tecken, dels för att jag kanske dragit ut på tiden i mitt hummande å mumlande...jast får säfe yo nåw:-D

Förbannad

av Simon Bertilsson, Thursday, January 19, 2012, 20:12 (4479 dagar sedan) @ Oldsmobile

Du är inte ensam. Forumet kanske borde moderniseras. Verkar nu vara i samma
skick som Järnvägarna. En bild kan vara på flera Meg. Text i samma minnes-
upptagning kan vara flera hundra sidor stort... Men jag har lärt mig att skriva allt först och i små portioner... Att vara förbannad är man 20 gånger om dagen
och är väl som metanol för en gammal bil och lika skadligt. Olds...:-D

De flesta forum har väl en begränsning på antal tecken per inlägg? Just det har inget med forumets ålder att göra.

Förbannad

av Simon Bertilsson, Thursday, January 19, 2012, 19:51 (4479 dagar sedan) @ Nicke nyfiken

Hej!
Nu är jag urförbannad, har suttit 2 timmar och skrivit om min järnvägsmannabana 1969-2006 med berättelse om personer fordom med mera, tråden finns på forumet och jag ville svara och berätta, men texten var för lång och godkändes sålunda icke.

Blir väldigt ledsen och bestört av dettanu får min historia gå i graven när den dagen kommer.

Gustaf alias nicke nyfiken.

Varför reagera på det sättet? Dela upp texten i flera inlägg istället. Svårare än så är det inte.
Varför sparade du inte texten innan du gav upp?