Uppgradering av forumet – trådfärgerna på inläggen (Trafikchefen)

av Lennart Petersen, Saturday, August 24, 2019, 01:56 (1702 dagar sedan) @ Överkörmästaren

För mig syns det skillnad både på iOS och Android. De olästa inläggen har en grå bakgrund medan den är vit på de lästa. Även teckenfärgen är olika.

Ja det är ju trevligt för dig, men inte för mig och uppenbarligen inte för Arne.


Jag har ju samma grafik som du; tänkte att det kunde vara trevligt för dig att veta att det faktiskt går att se skillnad. Jag tror inte att ni ser så dåligt att ni inte kan uppfatta skillnaden, snarare att ni är lite ouppmärksamma. Och Arne, som själv är en veritabel typografisk klåpare som bl a använder blå text stup i kvarten bara för att han tycker att det är fint, borde inte klaga över grandet i sin nästas öga när han inte ser bjälken i sitt eget! :-P

Men jag ser ingen skillnad, det är ju det saken handlar om. Och självklart är jag inte ouppmärksam utan anstränger mig efter förmåga att se någon skillnad , men icke. Det vill säga jag kan se aning färgskillnad för oläst i själva huvudrubriken i trådarna men inte för de följande svaren.
Och en ödmjuk vädjan står kvar, går det att ändra så försök. Om inte får man väl acceptera tingens ordning

Låst
1014 visningar

Hela tråden: